۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

رمز پیروزی جنبش سبز : وحدت ، سازماندهی ، حفظ استراتژی مبارزات بدون خشونت

بگوییم و تکرار کنیم . این سه اصل ، رمز پیروزی ما است . این اصول ، همان چیزی است که کمر دولت کودتا و نظام حامی آنزا شکانده است . هیچ کس و هیچ چیز نباید اتحاد ما را به خطر اندازد . هیچ مانعی نباید ما  را از ایجاد یک سازماندهی منسجم و منظم دور سازد و هیچ نحریک و فتنه ای نباید استراتژی مبارزات بدون خشونت را تغییر دهد . این سه اصل رمز پیروزی ما است .
این روزها ، مقالاتی دیده میشود که قصد آنها به وضوح تغییر استراتژی ما و صدمه زدن به اصول طلایی ما است . حکومت سعی در ایجاد نفاق میکند و با بازداشتهای گسترده و اختلال در امکانات ارتباطی ، تمام توان خود را برای پیشگیری در سازماندهی به کار میبندد . بد تر از همه اینکه ، مقالات متعددی در ترویج خشونت تولید و توزیع میشود . بر هر سه مقاومت کنیم .
و اما نکته بسیار کلیدی و مهمی که شاید جواب عزیزانی است که در مقابل خشونت حکومت ، عکس العملی قاطع را میپسندند . این حقیر هم موافقم ، اما ، اما و اما به شرط آنکه این نکته را رعایت کنیم :
مبارزات بدون خشونت ، البته سکوت در برابر کشتار و اعدام و خشونتهای رژیم  سفاک نیست . در دفاع از خود و عزیزانمان ، مقاومت خواهیم کرد . به قصد خشونت به خیابان نمیاییم اما در مقابل خشونت حرامیان حکومت هم ساکت نخواهیم بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر